Postavit opravdu skvělý web, ale není vůbec jednoduché. Užitečné webové stránky by měl splňovat alespoň pár základních pravidel. Začínaje logickým umístění ovládacích prvků, přes dobrý textový obsah, nepřeplácanou grafiku, optimální stavbu atd. Uvažovat o tom, že poprosíte kolegu nebo jeho studujícího syna aby Vám v základním html kódu splácal web, snad už nikdo nebude. Obraťte se raději profesionální tvůrce internetových stránek, ti určitě následují moderní trendy a potřeby svých klientů. Pokud Vám není po chuti oslovit pro tvorbu webu firmu, která se o vše postará, zkuste se v pohodě obrátit na konkrétní odborníky jako jsou grafik, copywriter, SEO analytik, linkbuilder, kodér, programátor.
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Dlouhou čas byly (a pořád jsou) Podmínkou seo, nebo spíše, faktory ovlivňující hodnocení internetových stránek a dohromady i jeho místo ve serp, zpětné odkazy, klíčová slova, anchor text, authority. Ve běžném pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem na prvním místě. Ale právě už bude jasné, že váha anchor textu v lincích ztratil svou hodnotu - verifikovaný pravdivý údaj. Vliv anchor textu se snižuje z důvodu jeho jednoduché manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních postupů. Máme možnost vidět, že google klade hlavně maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (patrně) chápou, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne. Mnoho manažérů www stránek vrážejí velké sumy peněz do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, bannerů a jinak zvyšují návštěvnost webových stránek, to je určitě správné, ale jestliže web není dobrý a nedovede návštěvníka tam kam chceme, jsou to nenávratně ztracené prostředky. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělý web bez návštěvnosti stejně nám nic nepřináší. A může být pozdě na to zkoumat proč webovka nemaká, když tak mnoho dáváme do propagace a seo. Svěřte proto vytvoření internetových stránek opravdovým odborníků s kladnou odezvou od spokojených zákazníků.