Verus (») | 29. 9. 2013 | přečteno: 1799×
Spustit si na netu vlastní internetový obchod se stalo v dnešní době již otázkou několika minut. Jenže doba, kdy dostačovalo jen eshop mít, a objednávky se začaly hrnout, je už dávno pryč. Koupit nebo si pronajmout nějaké technické řešení internetového obchodu je nutnou, rozhodně ne však postačující podmínkou. A navíc tento krok není tím, kterým by se mělo začít. Volba slov pro vyhledávače, nebo-li volba klíčových slov značí, že zjistíte slova a slovní sousloví, jenž budou uživatelé netu zadávat do vyhledávačů (seznam.cz, google.cz) při hledání Vaší nabídky. Seznam klíčových slov za chvíli využijeme při volbě názvu svého online obchodu. Později Vám tento seznam pomůže při plnění Vašeho webu texty.Každý by se měl věnovat tomu, co ho baví. Založit e-shop a investovat do něj znamená závazek na dlouhou dobu a měli bychom tedy prodávat minimálně takové produkty, o němž trochu víme. Současně bývá dobré zjistit, kde toto samé zboží lidé v této době získávají, jak zásadní je tedy konkurence a jestli máme možnost být oproti ní v něčem lepší. Bylo by nesmylné chtít prorazit s malým obchůdkem prodávajícím digitální fotoaparáty. Není to nemožné, ale značně náročné, a to i v okamžiku, že budeme prodávat levněji. Svou roli totiž hraje i důvěra a další faktory.
číst dál